قوانین برگشت محصولات

۱- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا و ویژگی های درج شده در وب سایت است. 

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

 

۲- اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی داشته باشد.

– منظور از آسیب دیدگی آسیب دیدگی خود محصول است. در این حالت لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

۳- اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

– انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات (شماره تلفن ۰۹۲۲۶۹۶۶۹۸۵) اطلاع داده شود. لطفا فقط در ساعت کار فروشگاه ( ساعت ۹ تا ۲۱ ) تماس بگیرید.

– اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۲ روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

– اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.

– لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی باز کردن یا آسیب دیدن بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

–  در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.